Nu fortsätter jag mä dom här frågerna.

11. Vilken ögonfärg har du?
Bruun! Å jag gillart inte.

12. När vaknade du idag?
05,15

13. Vilken är din favoritjulsång?
Bjällerklang, i alla fall på mitt å Tanja å Lillis sätt.
Ni vet, byta ut alla vokaler mot y. Då ä den sjukt rolig å sjunga. Bjyllyrklyng!

14. Vilken är din favorit plats?
Inte sängen i alla fall. Stugan, dä ä mitt smultronställe.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Ehm, jag vet inte. Jag tycker inte styrketräningssalar ä så kul direkt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag tror inte, men jag hoppas, i Brasilien. Såklart!

17. Vad ska dina barn heta?
Simon å Sebastian. Helst ska dom va tvillingar å minst lika söta som Adam.
Tjejnamn har jag inga så måtte dä bli små pöjjkar.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
En grej som Micke visade på datorn på jobbet, hemmagjord busringning.
Sviiinkul! "ä dä Hans?"

19. Hur stor är din säng?
1,05.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
En bärbar dator mä extra tangentbord pga vinpimplande.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Kläder på, tack. Till å mä strumpor! Annars kan jag inte sova, jag har blivit bättre, dä beror helt på hur kombinationen lakan-fötter känns.
Om fötterna är äckeltorra så går dä inte!


 


Publiken säger
Postat av: PerNilla

Hejhej, allt bra med Elin??



Kram!!!

Postat av: Emma

Va?! Gillar du inte bruna ögon? Det som är så fiint!

2008-09-25 @ 13:08:12
URL: http://emmaa86.blogg.se/
Postat av: DespinaAngelica

jag tycker du har jättevackra ögon=) har aldrig sett maken till finare rådjursögon!

2008-09-26 @ 13:05:52
URL: http://despinaangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback