Nygift.

Jag har börjat vakna till liv nu.
Vi va rätt långt in i den där bubblan igår alltså. Längre in än på länge.
Dä blir ju så när folk ger saker hela tiden, man vill inte va otrevlig.
..dä ä lixom bara tacka å ta emot..å ge bort ä inte å tänka på..

Jag träffade bland annat en jag jobbade ihop mä på dagis. Å jag lovade av hela mitt hjärta att jag skulle komma å hälsa på på onsdag. Jag vet inte hur jag tänkte där. Vi har personalfest på tisdag. Hum. Å så va vi på killtoan, varje gång. "alltså, vi måste gå här för vi kommer inte fram på våran..å..ni står ju ändå bara här"
Ingen protesterade, tur för dom.

Såklart skulle vi försöka oss på lite foxtrot mä. Men som vanligt ä man bara ivägen för alla som far fram som om dä va dä enda dom gör. Dom krockar a.l.d.r.i.g mä nån.
Vi krockar alltid!

Å förresten, jag å Tanja gifte oss lite igår.

"ahahaha nu har vi gift oss"

Sen åt vi upp dom. Vi kan ju inte va gifta.

Publiken säger
Postat av: t0tta

Nä.. Du kan inte vara gift nu.. Men det kommer... Tror dock inte det blir med Tanja den gången S

Postat av: Ingeborg

mm, goda ringar!

2008-09-29 @ 14:21:57
URL: http://brutalchoklad.blogg.se/
Postat av: Bäzz 1

Jag dansade foxtrot i lördags. Jag krockade, eller snarare, mina danspartners köttade igenom allt och alla på dansgolvet. Det var kul.

2008-09-29 @ 16:48:38
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback