Personalfest. Hujedamej!

Imorrn flyttar jag in på jobbet. Dä känns rätt skumt att jag ska, bo där, en natt. Jag börjar helt enkelt dagen mä å checka in på mitt eget jobb sådär vid 05,55 kanske. Sen jobbar jag, å sen..ja..sen går jag te mitt å Jennys rum. Vi har valt mä omsorg kan jag säga. Rum 51 it is, å jäklar va fint dä ä efter dagens städning!
Vi kallar oss själva för "väldigt viktiga gäster" VVG!
Å så har vi krävt in ett kylskåp oxå, dä ä ju ett måste!

Imorrn ä alltså den fruktade personalfesten!
..jag hoppas nån annan än jag skämmer ut sej..jag vill inte..





Igår va jag barnvakt åt Emmas kids. Å som bekant har hon köpt en ny valp, jag låste in han till slut, han ä verkligen vild alltså. Han åt mina skor å han snodde mina nycklar, han kommer i full kareta å flyger rätt upp på mej å tar barnas leksaker å vägrar gå ut när jag försöker tvinga han.
Men söt ä han, den lilla rackarn.

Publiken säger
Postat av: Lotta

Personalfest en tisdag ?? Är ni lediga på onsdag eller har ni bara sagt ifrån alla bokningar den dagen =) En riktig vildig är han den där Kelso !!



Ha de så skoj =)

Postat av: Bäzz 1

Personalfester är till för att skapa skandaler. Enda sýftet.

2008-09-30 @ 16:23:31
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback