Typbra återförening!

Jag har gjort dä igen. Känt på plattan. Jag borde väl för fasen veta att den är varm när man nästan precis har använt den?
Den va varm, å jag va nära å slå till mej själv.

I Lördags träffade jag Jejja å Rasmus igen. Han sov, som vanligt när jag ska snacka mä han. Vi va i Lönneberga Hembygdspark, lövely Malin hade fixat värsta marknaden. Lifvens spelade å allt, perfekt. Sen va vi hos mormor en sväng. Jag vet inte när hon å Jejja träffades sist, dä måste va 10 år sen eller nåt. Minst.

Jag: Kom ut, jag har nåt å visa.
......
Mormor: Nämen? NEJ! Men heeej! Jag kände ju inte igen dej,
dä här va ju typ..bra. Typbra, hihi.

Å så kramades dom å levde lyckliga i alla sina dar.

Typbra. Mycke bra ord!

Publiken säger
Postat av: t0tta

Nope.. Men jag talade om var jag hade läst om honom nånstans :-P

Postat av: DespinaAngelica

haha jag tror inte jag har nåra problems med det jag står färdig imorgonbitti klockan sju med resväska och solhatt i högsta hugg som doris i jönssonligan=P

2008-09-22 @ 22:21:49
URL: http://despinaangelica.blogg.se/
Postat av: Emma

Mormor vettu =) hon kan konsten att uttrycka sig!

2008-09-23 @ 07:17:47
URL: http://emmakennmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback