Äntligen.

Hej jag heter Elin å jag kan inte sova.

Jag å Malin va på metropol igår. Dä va kul, fick träffa massa folk från förr i tiden. Då när livet verkligen va en fest. Jag gick runt mä mina 35 kronor. Dä räckte inte ens till en öl. Men sen började nån vifta mä kortet å då valde jag ju inte direkt en öl, då slog jag till mä lite bacardi razz.
Fint ska fint ha tänkte jag.

Malin gillar min småländska, den har en förmåga å bli mycke tydligare såhär på hemmaplan, å tillsammans mä Emma blir den sjuk.
"Åh, mina klasskompisar måste få höra er prata sådär!"

Nähä, nu ska jag å Curly ut å gå.
Dä gäller å förtränga att man är bakis.
..dä finns så mycke roligare saker än så...



Publiken säger
Postat av: mija

hahaa, va tvungen å läsa the comment hos Tina, fattade inte hur du menade..

men nä, jag tillbaka-kommenterade en kommentar hon skrivit te maj, fats man kunde ju tro att dä va om din comment!



Kul å se dajj mä på metro btw!

Postat av: Kalle

vad är det för folk på metropol nu? ingen studenter där över påsk väl?

2009-04-13 @ 18:07:51
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: johanna åh emma

nu har du chansen att vinna en illustration av johannaoemma.blogg.se, läs mer på våran blogg om du skulle vilja vara med <3

kram / emma åh johanna

2009-04-13 @ 18:48:24
URL: http://johannaoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback