Bittersweet!

Jag å Emma å Kristin gick ut på en, vad vi trodde, jätteskön vårpromenad i solen. Dä visade sej bli en jävla mördarpromenad. 5 hundar hade vi mä oss, bara dä lixom. Vi såg en orm, en skitstor jävla huggorm mä huvvet uppe, redo å hugga oss alltså. Men vi skrek som stuckna grisar å irrade runt som fan, hundarna fattade nog typ ingenting. Efter dä där skrattade jag typ en kvart inom  mej när jag tänkte på hur dä där måste ha sett ut.
 3 panikslagna småländskor å 5 förvirrade hundar.

Dä där va alltså mördargrej 1.

Mördargrej 2 va PADDOR. Många av er vet ju om att jag har fobi för grodor. Emma såg en padda..jag tvärstannade å tänkte att hur fan ska jag ta mej förbi den. Jag sa te hundarna att nu jäklar kör vi å så sprang vi förbi den, jag skrek lite då oxå faktiskt å varenda hårstrå på min kropp stod upp. Gött tänkte jag. Men, inte skulle jag tro att faran va över..vi såg 12 (!!) paddor till! Jag va livrädd..jag säger som Curly:
"Mitt hjärta håller på å gå åt helvete just nu"

Aldrig att jag ska gå i den där skogen mer.
A.L.D.R.I.G

Publiken säger
Postat av: Jack Sparrow

Fobi för grodor? Jaha,men tänk om det var en och annan prins som kvackade och väntade att få en kyss? Tänk om du sprang ifrån drömprinsen och en evigt lycka,.illa. Ha det,kvack kvack.

Postat av: despinaangelica

paddor är jäkligt äckliga, såg en när jag va ute¨å spatserade i vimmerby ensam en sen kväll, fy räcker det inte att man ska va rädd för våldtäcktsmän???!

2009-04-13 @ 21:51:16
URL: http://despinaangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback