Goodmooorning Sveeerigee!

Igår fick jag klart mä min praktikplats för sommarn. Här sommarjobbas inte..här jobbas gratis. I call it slavarbete. 25e maj åker jag till Lysekil, å så kommer jag hem den 18e juni igen. Sen firar jag midsommar nånstans, sen jobbar jag på kära kära Fredensborg i 2 veckor..sen går jag på festival i en vecka..sen jobbar jag några dagar, sen gå rjag förmodligen på festival igen..Metallica kommer ju för tusan hit. Efter dä där jobbar jag typ 3 veckor till, sen åker jag tebax till Lysekil å gör 3 veckor praktik till.

Sommarlov är så överskattat nu för tiden!

Jag hoppas ni förstår att ni måste komma å hälsa på mej där borta alltså.
Jag känner ju bara Göran, Håkans kompis.

Nu ska jag snart åka till turistbyrån.
Final Countdown - 4 dagar kvar!

Publiken säger
Postat av: Kalle

men va? gratisjobba? why?



nix jag ska inte till hultan men vill se killers. är dom sista dagen kanske det kan bli en endagars!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback