Jenny å jag, vi är goda vänner!

Jag ska jobba imorron. 06.00. Jag har inte jobbat sen i januari!
Jenny kommer klockan 7. Tack å lov.
Sen är dä hon å jag själva hela dagen. Å guud va roligt vi ska ha!

Jag har färgat håret idag. Jag tänkte nån skulle gjort dä på mej imorron, men jag blev för rastlös för å vänta så jag tog saken i egna händer å kletade i dä.
Nu är jag brownie igen, som dä ska va!
Å ärElinverkligeninteblatte-spekulationerna kommer tas upp igen.

Jag har kirrat en ny klänning idag oxå, å jag har städat. Städat som en jävla tok har jag gjort, jag har ingen ro i kroppen just nu.

Bäst jag går å lägger mej nu kanske.
Nej, jag måste leta upp nyckel, namnskylt å tröja först. Ohh!

 
Jättebruunt!

Publiken säger
Postat av: Anonym

Men duuuuu! Vem ska jag ringe te då? Och är det tungt det där tvättjobbet? Lyft och sånt?

Postat av: jenny

snöööggt

2009-04-26 @ 12:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback