Strålande Freeedag!

Jag gillar när solen lyser när jag måste gå upp.
Dä är skönt som satan å jag blir pigg som en mört. Nästan.

I eftermiddag åker jag till Växjö å sen tänker jag inte komma hem förrän på söndag.
Istället för å sitta här borde jag packa lite, å föna håret, å platta burret som blir.
Men jag vill inte bryta stressad-som-fan-traditionen.

Så, shitgubbeTobbe, nu vet du att jag ska befinna mej i dina trakter!
..du kan ju komma å säga hej så kan vi ta ett parti skitgubbe..
..som på den gamla goda gymnasietiden..

Jag måste tatuera mej. Min stjärna måste få tillökning.
Vem känner sej manad?

Publiken säger
Postat av: malon

Gör ny tatuering i Växjö! =)

Postat av: Ingeborg

jo, den blev supergod! Jag gillar verkligen din stjärna, med det rosa! Superfint! Skulle vara fint med fler!

2009-04-08 @ 14:10:16
URL: http://brutalchoklad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback