RIP Börje!

Jag har varit en sväng ute på jobbet idag på morron. Gett dom dagar jag kommer kunna jobba i sommar å sådär, känns rätt gött å kunna göra sitt eget schema å alla andra rättar sej efter dä faktiskt.
Jenny kom oxå å skulle jobba. Vaktmästarna verkade va glada å se oss "Ohhh..är bååda stjärnorna här idag?" Jajjemensan, snart tar vi över stället igen!
Börje va död oxå, the real börje alltså. Börje på mittenplan.

Jenny: Jag ska ta mä Börje bort.
Jag: Ja gör dä, längesen jag såg han
Jenny: Ja, men dä är en ny
Jag: VAA?!
Jenny: Ja, Börje har dött.

Jag tror nån har mördat han faktiskt!


Publiken säger
Postat av: Anonym

De råkar väl inte ha något behov av lite inhoppare på sommarn eller så? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback