Väntar på dammsugarn!

Jag fick åka hem tidigare från jobbet idag. Jag svek Emelie den drygaste tiden på dagen, förlåt! Men nu är dä ju faktiskt 1-1 i härdautsjälv-tävlingen, kan man säga.
Min mensvärk tar knäcken på mej vissa månader!
Nu har jag repat mej å påbörjat en såndär jäkla storstädning,
Min dammsugare är dessvärre sönder så jag måste vänta till Kristin kommer hem så jag kan sticka över å låna hennes. Robban brukar vilja låna min, men idag fick han ta Tobbes istället.
Dä är tur vi har varann här ibland.

Signe har varit tyst i över en halvtimma nu!



Presenttips mamma: Jag vill tatuera mej igen!
...å nu är dä faktistk inte så långt kvar..

Publiken säger
Postat av: Sandra

Svar. åh tack så mkt!!! =)

Postat av: Emelie

Jag hoppas du kommer imorgon, annars ... ^^

2009-04-15 @ 23:00:07
URL: http://storytellings.blogg.se/
Postat av: maljo full å dan

Du är fan bäst, Elon! Diggar dej

2009-04-16 @ 01:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback