Du har blivit luuuurad!

Eliin säger:
ska betala 2000 te skolan oxå

siste september
Marie säger:

fy vale du

Eliin säger:
ja, jag sparkade ju in en dörr
Marie säger:

vaaa

Eliin säger:
ja..jag va full å förbannad

Marie säger:

men elinnnnnn

när då

Eliin säger:
23e maj..då när vi hade avslutningsfesten

Marie säger:

men varför

Eliin säger:
men folk är ju så dumma i huvvet lixom

Marie säger:

men sä att du driver mä mig

Eliin säger:
nej..tror du jag skulle betala 2000 frivilligt eller?

Marie säger:

vem va du arg på då

Eliin säger:
min lärare

Marie säger:

nämen sluta nu inte ett öre får du låne skitunge

MAMMA, jag skojjade bara!
Skulle jag som är så liten ens kunna sparka in en dörr?
..eller ens bli arg?


Publiken säger
Postat av: Mamma

Förbaskade unge

2009-08-03 @ 20:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback