GnällApor!

Sådär ja. Nu är jag hemma efter jobbet.
14-22. Inte min typ av jobbtid. Jag gillar morron!
I vanliga fall när jag jobbar brukar jag ha en ständigt återkommande tanke i huvvet "jag får ju i alla fall betalt". Nu när folk är skitjobbiga så måste jag va skittrevlig helt gratis.
Känns lite tokigt. Men dom är rätt charmiga ändå när dom kommer på att jag inte kan göra nåt åt hur ett rum ser ut till exempel. Jag kan dä där mä pensionärer.
Jag vet hur dom ska tas, så att säga.

9 dagar kvar. Sen har jag gjort mitt i den här stan! Lovely.

Nu måste jag sova faktist. Jag hinner inte riktigt allt jag vill.
Imorrn ska jag jobba frukost. Förmodligen är det nog fel på brödet eller nåt.

CIAO!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback