Gyllene morron!

Jag vaknade första gången dag 04.22. Då kände jag att jag nog måste försöka gå å lägga mej snäppet senare på kvällarna. Dä håller ju lixom inte.
Men, jag kunde sova lite till å klockan halv sju va jag uppe som först.
Nu har jag hunnit mä en timmas promenad å ätit frukost å allt.

Jag börjar jobba klockan 14.00. Jag hatar ju som bekant å jobba kväll.
Det förstör min dag!

På lördag ska jag jobba hemma. På kära Fredensborg.

Tror jag ska börja packa nu. Jag ska ju faktiskt snart åka hem. Direkt efter jobbet på fredag åker jag till Uddevalla å shoppar, sen raka vägen hem!
Man måste ju va förberedd lixom. Tar några dagar!


Publiken säger
Postat av: joel

Skrämmande att du fortfarande inte lärt dig stava ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback