Hit å dit, dit å hit!

Vi kom fram helskinnade igår. Jag å Curly.
Tog en extrasväng inne i Uddevalla..jag kände att jag lixom ville visa. Hm.
Vi installerade oss här i min lilla fiskebodsliknande lägenhet sen va partyt igång.
Andreas å Sandra kom hit oxå, sen gick vi ut på Sjökanten.
Dä stället har tidernas snyggaste bartender.

Idag har vi varit ute å glidit hela dagen.


Vi har bland annat varit å kollat lite på seglartävlingen.
Vi klättrade upp på berget å satte oss.
Vi fattade ingenting, inte ens vilka båtar som tävlade.
Vi åt en pastasallad å klappade händerna när dom andra gjorde dä. Typ.


Tills sist gav v upp å gled ut till Pinnevik å solade istället.


Jag läste 3 sidor i min fantastiskt spännande bok!
Classmates, blir ni stolta?

Nu har vi precis kommit hem från en båtrunda på havet mä Sandra å Andreas.
35 knop rätt över till Lysebäckskil eller va dä heter.
Dä gjorde ont i rumpen när vi flög över vågorna. Å kallt var det oxå.

Nästan så jag tippar att det är en viss Elin som kommer ha världens mest svullna hals snart igen .Då skjuter jag fan mej själv.
Jag ORKAR inte.

Publiken säger
Postat av: Emma

Fiskebäckskil tror jag det heter.. jag såg en sån skylt när vi åkte till Lysekil..

Postat av: TheHelena

Elin, du får mig att känna mig så förbaskat lat, haha!

Du läser o läser medans jag kommit 15 sidor in i the book of hell...

2009-08-03 @ 14:53:18
URL: http://thehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback