Ligga lite kanske?

Shit. Dä är inte lätt å kastas in i en receptionsrusch alltid.
Telefonen har jag inte hunnit lägga ner förrän den har ringt igen.
Alla frågar samma saker, jag svarar samma saker.
Blir rätt tröttsamt.
Till slut vill man ta upp luren å skrika "NEJ VI HAR INGA DUBBELRUM LEDIGA!!!"
Men dä får man ju inte..
'
Johan: Har du kille då?
Jag: Nä, jag frilansar.
Johan: Men, fan va bra, vi har ju Samuel här i köket!
Han behöver.

Inte nog mä att jag är gratis arbetskraft för dom.
Nu vill dom ha mej å tillfredsställa personalens behov oxå. Vafan.

Jag har glömt min laddare till kameran hemma. Dä stör mej, som fan.

Publiken säger
Postat av: T.P

Haha... Verkar trots allt som du trivs rätt bra där borta i Lysekil =) Men tillfredsställa personalens behov.. Hmm.. där går nog fasen gränsen va?? Då får du börja ta betalt. De kan inte få allt gratis... Haha.. =) Ha dä gött!!!

2009-08-04 @ 22:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback