Liiiiinus!

Marie säger:
Din katt är död!
Eliin säger:
:O Varför?
Marie säger:
Jag skojjar bara..men kul om jag hade dragit det hela vägen.
Eliin säger:
NEJ!!
Marie säger:
Tur jag sa att jag skojjade annars hade du trott det hela vägen hem, sen hade du blivit överlycklig när du kom hem att han levde. 
Och jag vill ju inte bidra till att du är överlycklig.

Gerry skriver till mej från mn mammas msn!! Man får inte luras om vad som helst.Jag har ju faktiskt inte bara lilla Signe. Jag har Linus oxå. Men han bor hos mamma..å hos pappa.
Å Gerry, ja han är lika snäll å trevlig som vanligt.
Måtte han inte fria till min syster!


Linus is alive ♥

Publiken säger
Postat av: izzy

Haha... det blir nog jättebra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback