män ÄR svin!

Idag har jag haft lite jobbiga manliga upplevelser!

Jobbig manlig upplevelse 1.
Efter jobbet tog jag en tur till norra hamnen Jag å helvetesboken.
Vi satte oss på en bänk. Jag läste..å drack krusbärsMER.
En man kom å ledde en cykel..han sa "hello"..jag ska "hello".
Inte så konstigt. Mest trevligt. Sen sa han "breasts!" Jag sa "yes".
Sen gick han vidare. Sen gick han förbi igen..å igen..å en gång till. Då gick jag!
Attraktiva pattar, so to speak!

Jobbig manlig upplevelse 2.
Jag gick in på en Drop In salong å tänkte spontanklippa mej.
Jag hörde en man som sa Välkommen!
Jag vill inte att en främmande man ska pilla i mitt hår. Så jag sa att jag återkommer.
Dä kommer jag ju inte göra.

Istället för å klippa mej köpte jag ett par skor.
Jag förlorade 150 kronor på det. Fan.

Publiken säger
Postat av: Njorun

Haha klockrent!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback