Ohohooo jag ljuger så braa!

Jag springer förbi ICA 4 gånger om dagen när jag jobbar. Å just nu invaderas ica av telenorsnubbar. Jag ogillar dom, dom är så tjötiga!

Telenorsnubbe: Ursäkta! Va ringer du med?
Jag: Tre. Jag hinner inte prata mä dej, jag ska börja servera halv ett!
Telenorsnubbe: Kommer du tillbaka sen?
Jag: Jaaadå! LJUG!

På jobbet klurade jag på en omväg för å slippa gå förbi dom igen. Jag gick en annan väg. men som bekant så går jag ju vilse på dä här jävla stället så jag gick å gick sen kom jag tebax till min utgångspunkt igen. Jag tänkte att dom kanske var upptagna mä andra. Men inte då.

Jag: Jag viiiill inteeee!
Ts: Hur hög telefonräkning har du?
Jag: Suuuperlåg! LJUG
Ts: Men vi kan få den lägre.
Jag: Behövs inte! LJUG
Ts: Vill du ha en ny telefon?
Jag: Nej verkligen inte, min är helt fantastiskt. SKITMYCKE LJUG.
Ts: Du vill typ inte ha mä mej å göra va?
Jag: Du är inte dum du! LJUG, han va ju skitstörd.

Nu är jag i alla fall hemma. Mä en lite svartare tunga än innan.


Publiken säger
Postat av: TheHelena

Haha värt Elin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback