Tack för mej, hej!

Nu ska jag snart börja packa ut mina grejjer i bilen, städa lägenheten..sen flyttar jag hem igen. Hem till Silvervalley! Hoppas att jag har ordning dä hemma.
Jag orkar inte komma hem till nåt jävla kaos.

Hur mycke jag än har längtat hem är det ju ändå lite smått vemodigt å åka härifrån. Jag å lägenheten, vi har ju hållt ihop lixom.
Å havet, även att jag inte verkar tåla den här västkustluften har det ju sin charm med maneter, segelbåtar å saltvatten. På nåt sätt.

Lysekil - På återseende!

Praktiken har gått bra. På mitt omödöme fick jag
10 Mycket bra av 10 möjliga.
Fantastisk, so to speak!

"Positiv, arbetsvillig och noggrann. Önskar Elin all lycka för framtiden och blir gärna en arbetskamrat till henne. Rekommenderar Elin med det varmaste till tjänster inom besöks-. och servicenäringen"

Där ser ni. Jag kan om jag vill!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback