Way Out West 2009!

I fredags satte vi oss på en buss, jag å Curly.
En buss på väg mot Göteborg!
Vi anlände till centralstation..å som tur va kom Helena å Fredrik till vår räddning å hjälpte oss i spårvagn-träsket. Vi kom rättt på en gång tack vare dom!

Jag tar ett bildrace, som vanligt.
Å förresten! Jag har sett SJUKT många band. På riktigt alltså.
..beror förmodligen på att jag inte hade en lägenhet å ligga å päsa i..


Här sitter jag i mitt exklusiva boende!


Här står Kristin å sjunger "starlight expreeess, answer me yees!"
Vagnen hon står på bidrog till mina nya Ninja-kunskaper.


Där uppe - mitt rum,
Där nere - Curlys rum!


Här gled vi in. Så går det när man är väldigt viktig! Hm!

  
Ett helt adidashus. Till å mä tapeterna. Fantastiskt!

Där kunde man dricka saft..å spela pingis!


Man kan säga att jag va top secret under min hatt.


Lite varmt är bra för halsen, tänkte jag å jävlar va varmt dä va,
Jag fick en poncho av Sony Ericsson. Snälla dom.

Ja..ett lastbilshäng på festival är inte så tokigt som man kan tro ändå.
Frågan är hur lång tid dä tar innan jag ligger sjuk.
Men, dä kommer dä va värt!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback