25/12 2009!

Efter flera månader ifrån varandra var det så dags.
Elin&Tanja reunion.
Det va nästan så det pirrade lite i magen å spratt i benen!
(spritta, spratt, sprunnit?)

Det va alla tiders faktiskt! Vi hade precis samma saker för oss som förr. Det sitter väl i ryggmärgen sånt där antar jag.
Vi förfestade lite hos Tony, med dom gamla gymnasiemänniskorna som vi alltid festade med förr. Sånt är kul.
"Okej ska vi ta en kvart nu då å gå laget runt å få reda på vad alla gör så skiter vi i det där snacket sen?" And so we did. Skönt initiativ!

På metropol drog brandlarmet igång. Vi tog det med ro.
Jag va i alla fall lite rädd att vi skulle brinna inne,
men Tanja va lugn som en filbunke.
"Äsch, det brinner inte, vi går på toa". Okej!




GravidKristin, Tony och Maaaalin!


Micke å Tony


Jag å Tanja lärde Spurre the pose!
Vi garanterade att han skulle få ligg med den.
Fick du det, Sputnik?


Han gjorde den så bra så han fick hänga med oss!


Publiken säger
Postat av: Spurre

Inte fan fick jag det :p

2009-12-28 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback