Året som gått, del 2!

April

Min gode vän Tanja kom in på frisörskola i Linköping!
Det betydde ju lite att två parasiters slets isär.
Hon är så duktig, å jag har kluvna toppar. Hrm!


Vi tog vårt pick å pack å drog på roadtrip till Joel i Halmstad i april oxå.
Vi fick tydligen inte nog av västkustluften!
Jag, Jejja Kristin! Ungefär såhär laddade va vi:


Jag hade jätteont i ryggen i april å upptäckte vilka grymma skills
jag har på paintritning:



Ja sen vet jag inte riktigt vad som hände mer i april riktigt, det va nog mest en lång väntan på maj! Fast i å för sej vet jag att jag höll på å mörda Signe en viss period när hon var sugen as sugen can be! Jag kunde inte sova på nätterna ens för hon gapte så jäkligt.
Säkert ett liggkap, som hon kan vrida sej!


Maj

I maj fyllde Jenny år å bjöd in till fest.
Jag gjorde en bild till henne.
You wish Jenny, you wiiish!


Å nu till det viktigaste. JAG fyllde ju oxå år!
Min klass överraskade mig genom å ställa till med barnkalas, på lektionstid!


Några dagar senare hade alla mina vänner surpriseparty för mej oxå. På brukshundsklubben i hultsfred. Även att jag va vansinnig först uppskattade jag det faktiskt.
Massor med folk va det, bara för min skull. Grr!
Vi sjöng singstar (jag vann), spelade kubb å grillade å sådäär!
Å så fick jag presenter. Bland annat den här egotavlan!



Och sen tröttnade jag på inlandslivet och tog mitt pick å pack å förflyttade mej till väst.
Helt själv!



Nu orkar jag inte mer!
Ni får vänta på juni, juli å augusti till senare idag.
Eller på fredag, man kan ju inte blogga på självaste julafton!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback