Bara en massa pladder!

Så fort jag blir lite ledig ändrar jag mina sovvanor helt brutalt. Jag borde ha sovit för längesen. Jag minns tiden vi läste affärsutveckling i 2 veckor hela dagen lång. Då somnade jag som en stock typ 20.30 varje kväll. Jag behöver nåt jag inte fattar mej på så min hjärn får jobba på hövarv, då blir jag trött på kvällen å pigg på dagen. Typ. Å nu sitter jag här å knappt är trött bara för jag inte gör nåt vettigt! Skärpning mejsjälv!

Jag å pappa har i alla fall varit ute på en tuné i eftermiddag. Hämtat en ny bil till han. Flashiga är dom sånna där nymodernigheter. Min pingla duger bra, tar ett tag å starta men när hon väl går, då går hon som ett jäkla skott.
 I alla fall när hon har hunnit bli varm.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback