FredagsFuckingMys!

Jag hatar fredagsmys, i alla fall just ordet. Det är så överexploaterat just nu, kan man säga så om nåt som inte är turistdestinatoner? Äsch, jag kan.
På facebook går knappt å va på fredagar för alla skriver om sitt satans fredagsmys, tacos och idol verkar va det enda folk styr med. Är det så mysigt som alla ska få det å låta verkligen? Eller känner dom bara tvång å skriva det för att det är fredag.
Jag hatar det i vilket fall som helst.
Död åt fredagsmyset!

Jag gick å la mig toppentidigt igår.
Vaknade idag med ont i halsen å var apförkyld.
Hade aldrig hänt om jag hade varit på Harrys. Det slår jag vad om!


Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Haha. Jag vill göra ett slag för fredagsmyset. Det är faktiskt mysigt.



Och så vill jag göra ett slag för att sluta kalla det fredagsmys (överanvänt, jag håller med). Och ett slag för att folk ska sluta kolla på Idol. Dem två tar bort stora delar av myskänslan. Chips och gott sällskap dock, vem kan leva utan det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback