Inte okej!

Det känns ínte helt okej å vakna med en hals som gör ont, en höger näsborre som är så täppt så jag får whiplashskador för det tar så brutalt stopp.
Å så gör mitt högra öga jävligt ont.
Jag vet inte vad det är med mej å bli sjuk helt jävla fel tidpunkter på året. JÄMT. Förra året fick jag halsfuss tre dagar innan jul. I somras fick jag det 4 dagar innan festivalen.
Å nu, nu sitter jag är å är dunderförkyld, 2 dagar innan nyår!
Jag ska ju faktiskt åka till Göteborg.

Nu är det faktiskt lite synd om mej, på riktigt!
Tack å lov så har jag bara förkyltont, inte halsfluss ont, så det ska nog gå vägen med mina bästa vänner Ibumetinerna! Vi gillar varann.


Publiken säger
Postat av: Pinna

det du drabbats av som inte är ok fick jag på juldagen och är fortfarande inte helt hundra i kroppen.. det är inte heller ok!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback