JAG ÄR FÖRBANNAD!

Jag tror inte man kan hata sig själv så mycke som jag gör nu.
Jag bara ställer till det!

Eliin säger:
Då kan jag sitta här med min vagel i ögat å svettas ut
min feber bäst jag vill!!!
Josse säger:
Hahaha, förlåt, inte roligt men det låter lite kul ändå..
så typiskt dej å bli sjuk såhär.

JOTACK!
Jag förstår verkligen inte vad jag gör för å förtjäna sånt här elände.

Jag blir hemma i Silverdalen med mina grannar. Inte fy skam egentligen, här gör det inget om jag är lite småsjuk å måste hem å lägga mej eller gnäller lite.

Jag vill ju faktiskt va i Göteborg egentligen. Blö!


Publiken säger
Postat av: Josse

Usch förlåt va elakt de lät när ja skrev så där :S De va ju inte alls menat så.. Mest att de låter ju som om du lyckas bli sjuk när man minst vill va sjuk eller nåt :P

2009-12-31 @ 11:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback