Jag drömmer om dig!

Igår natt drömde jag att jag å Emma blev jagade av en älg. Emma, som är den av oss som är totalt livrädd för älgar, va typ inte alls rädd medan jag skrek som en stucken gris! Jag skrek å slog med en pinne mot den men han va helt galen. En stor älgtjur har fan ingen respekt för folk!
När jag vaknade tänkte jag att antingen kommer jag köra på en älg på väg till jobbet, eller så kommer jag åtminstone se en.
Men, istället läste jag i tidningen om en tant som hade blivit ihjälsparkad av en älg. Brutalt älgen, brutalt!!
Shit alltså, mina drömmar är lite scary.

Inatt har jag drömt om Moliljan, här där jag jobbar. Jag jobbar just nu med att utveckla deras besökspaket å sådär..å inatt drömde jag om skitmånga bra grejjer! Jag berättade för Helena om dom å hon tyckte också dom va skitbra så nu ska vi skriva ner dom å göra nåt vettigt med dom.

Det är alltså på NATTEN jag är som mest kreativ.
Gudskelov att jag sover sjäv..
..annars vet man ju inte vad som skulle kunna hända..


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback