Lasse sitter som en smäck!

Jag va på Lasse igår igen. Helt gratis. Ibland undrar jag vad jag gör för å förtjäna å kunna göra sånna här saker. Jag antar att jag tog ett långt jävla steg in i scenbyggarvärlden i somras. Man måste sprida sina kontakter så man kan utnyttja dom till lite av varje.
Lasse va i alla fall bäst, i vanlig ordning!
Josse å jag kom på vad vi faktiskt kan jobba med. Vi kan va dom som springer upp å byter gitarrer, eller så kan vi skriva manuset.
Bara för Lasse å välja va han vill ha oss till.

Idag gör jag sista dagen på Moliljan. Das praktik is over!
Men jag har fixat till mej lite jobb här tror jag. Jag söker inte jobb, jag tar jobb.
"Ska jag skriva mina uppgifter här eller så har du dom?"
"Jaja, skriv dom här i min bok då!"


Pyttsan heller att det är svårt å fixa jobb i dessa tider!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback