Mördeg!

Idag har jag å Josse flyttat hennes saker hela dagen, vi har packat å vi har burit å svurit åt hur tunga saker är, och hur mycke skit man faktiskt samlar på sig.
Det hela blir inte mycke lättare när vi enbart hade min lilla bil som inte ens går å öppna bagageluckan på. Men, efter tre vändor va typ allt skit borta. Man kan packa mer i en liten bil än vad somliga tror! Dom stora tunga sakerna som är kvar lämnade vi åt dom starka karlarna.

Jag har bestämt mej för en rejäl rensning här hemma nu, rätt vad det är ska man ju flytta å då underlättare det om man inte har så mycke saker. Å jag har en jävla massa onödigt. Jag har bott här i snart 2 år nu. Crazy bananas! lyttade hit efter min korta men mycket intenstiva period som
hotell - och stugvärdinna i Stöten i Sälen.

Men först ska jag bita tag i min rapport!
Å det ska jag göra typ nu på direkten. Ciao!


Publiken säger
Postat av: Sandra

Svar: Hahah, det låter som ett spännande besök på busfabriken =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback