Nära döden!

Inatt vaknade jag av att jag hade ont i ryggen. Inte lite ont, jävligt ont. Konstigt att man kan få det bara sådär mitt i natten när man ligger å sover.
Man slutar då aldrig förundras i den här världen.

Nu sitter jag på praktiken igen. Men ingen är här idag heller. Jag förstår mig inte på hur dom driver det här hotellet riktigt. Tror jag måste ta reda på innan jag slutar här på fredag nästa vecka! Sen har jag jullov

Jag skriver på min rapport istället å hoppas på det bästa. Är uppe i 7 sidor nu. Sen har jag en liten reseproduktion å sätta tänderna i också.
Den hatar jag redan nu!

Oh nej. nu blev allt stort. Min dator spelar mej sånna här spratt då å då.

Jag vet inte hur man ändrar.
Håll till godo!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback