Tuggummi!

Häromdagen frågade jag vad jag skulle blogga om. Kalle föreslog tuggummi. Så ja, varför inte. Jag är fruktansvärt störande när jag tuggar dom, jag smäller med dom hela tiden. Skithögt. Tanja brukade alltid säga "MEN TYYYST MÄ DEJ". Jag gör det i köer å överallt. Jag mitt lilla ego tänker ju bara på mej själv å inte på hur andra kan störa sig. Ha!
Bubblor blåser jag oxå, å så smäller jag dom på vägen tillbaka.

När jag va lite fastnade dom ofta i håret. Det va ett rent helsike å försöka få bort dom. Ibland fick jag klippa så jag fick ett snyggt litet hack. Fräscht.

Jag har blivit uppfostrad med att man inte får kasta tuggummi i naturen för då kan fåglarna äta dom å näbben klippar ihop å till slut dör dom.
Jag som avskyr fåglar över allt annat kan ju tyckas ska kasta ut dom med flit för att mitt utrotande av fåglar ska ta fart.
..men så elak är jag faktiskt inte.
Tuggummidöd är inget å gå till histoien med direkt!


Här är mina favvo! Väldigt smällbara!
Dom luktar supergott oxå, ett smart drag är å lägga dom i en låda.
När man öppnar luktar det alla tiders!


Publiken säger
Postat av: malon

Oh, men smälla tuggummi is the shit! Du å jag är ju mästare på det! Jag brukar också bli tesagd å hålla tyst. Men vadådå.... jag hör det ju inte ens, så varför ska de lyssna..?

Postat av: Veronica

nä, gör inte det. den chokladen är så himla äcklig. jag som älskar choklad brukar aldrig bli besviken, men denna - fy alltså. uäck

2009-12-21 @ 23:04:21
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback