Winnerbäck in my heart!

Igår va det alltså dags. Winnerbäck Live i Växjö.
Jag åkte till Jejja, sen hämtade Percy oss så hade vi lite förfest hos han innan det var dags. Vi fick en liten egen livekonsert för å komma i stämning.
Jag hann fånga lite på film. Here it is. Percy i egen hög person:


Very well done. Den som vill kan ju ta åt sig av det han sjunger!

Vi gled iväg till Teleborgshallen å där var det dött som i graven. Inget direkt ös på folket sådär en tisdagkväll tydligen. Men vakterna va roliga.

Å här är lite bilder jag lyckades ta!





Å Kalle..den här är till dej. Bara dej!


Efter Lasse fick jag träffa TeknikerPeter en sväng. Det va trevligt även att han va stressad med komradio å allt. Å han bestämde å skriva upp mej på gästlistan i Linköping oxå. Så imorrn åker jag dit. Curly, Kalle å Johan ska ändå dit så va tusan. Det blir ju aldrig för mycke Lasse. Peter vill helst att jag kommer ikväll, imorrn OCH på fredag. Men nån jävla måtta får det ju va!
Han får inte bli bortskämd med min närvaro!
...Lasse alltså.


Publiken säger
Postat av: Michaela

Du har tur du lilla Mini!

2009-12-10 @ 15:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback