Yttrandefrihet!

Igår råkade jag skriva på facebook att jag hatar att det snöar. Det blev ett jäkla tjatter om hur negativ jag är mot snön från alla håll å kanter.
Men jaha? Jag kanske inte tycker om att det kommer snö?
Å jag kommer inte tycka bättre om den för att folk försöker få mej till det.
Fattar inte grejjen.

Det är likadant som när jag säger att jag inte tycker om kroppkakor. Då är det alltid nån som försöker sej på å "men jooo det är jättegott Elin".
Tyck det då, men jag gör det inte i alla fall.
Varför försöka tjata sig till att nån annan ska tycka om det?

Och det här med att folk alltid alltid måste kommentera hur dålig Håkan Hellström är i min närvaro. Jag kommer alltid tycka han är fantastisk!
Jag skiter i om folk inte tycker han kan sjunga eller inte!

Jag tycker vad jag vill, så tycker ni vad ni vill.
Okeeeej?

Bra!


Publiken säger
Postat av: Malin

håller med, man måste få tycka som man vill om vad man vill...

Postat av: Sofia

Så ska det låta!

2009-12-22 @ 10:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback