Dä bor ett monster i mej.

I flera dagar nu  har jag varit ett monster. Ett mensmonster.
Jag hatar när dä där monstret bor inom mej.
Dä bidrar till utbrott utan dess like, ofta över min egen klumpighet.

Häromdagen skulle jag försöka sy upp min klänning. Jag lovar att hade jag haft ett djuriskt beteende hade jag stått å skrapat mä foten å frustat som en tjur.
Nu har jag ju inte dä så istället sprätte jag upp hela skiten å slängde den på strykbrädan å vägrar göra ett skit mä den mer. Emma, du får sy.

Idag blir en lång dag. Först har vi branschseminarie i skolan, jag har hand om eftermiddagsfika för föreläsarna typ..lätt match. Direkt efter skolan ska jag till mamma å ta hand om Ibbe å Calle tills Emma kommer å byter av
 mej för då ska jag hänga mä min klass.
Jag ska fixa slingor på Emma oxå, nånstans i mitten av allt.

Publiken säger
Postat av: PerNilla

Hehe tack du =)



Bara bra här och det är det väl förhoppningsvis med dig oxå?? Kram

Postat av: Kotteby

Aj aj aj....

Sicket aggrobeteende.

=)

Hoppade du jämfota på brädan, så den gick sönder?

=)

Nej nu retas jag....usch på mig!

2009-02-26 @ 11:58:53
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback