Dä här mä facebook alltså..

Jag har fortfarande en slags hatkärlek till facebook.
Jag tycker att man får reda på på tok för mycke ibland alltså, sånt som kan reta gallfeber på mej. Jag vill inte alltid veta va folk skriver till varann.
Å allt som folk håller på å skickar igonerar jag bara helt hänsynslöst.
Jag orkar lixom inte engagera mej, å så fattar jag inte så mycke heller, även att jag faktiskt har dä på svenska. Idag har jag blivit tvungen å gå mä i en grupp;
"Vi som tror på tomten"
Jag tror inte på tomten, men jag har ingen egen vilja.

Meeeen, en grej gillar jag mä facebook. Gilla-funktionen.
Den är så jävla..gullig lixom.. jag ler varje gång jag trycker på den.
Elin Kennmark gillar detta..å så den lilla tummen upp.
Jättesött!
Vänförfrågningar ignorerar jag inte.
Elin Kennmark heter jag!

Publiken säger
Postat av: t0tta

Håller med.. Han nästan 100 förfrågningar om en massa skit... Och det retar mig också att loggen är offentlig... Tänker man sig inte för, så hamnar allt, ute för andra att läsa.. Skräp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback