Helgens bravader!

Jag å tre flickor till har varit på turné i helgen. Vi har varit i Halmstad på fest!
Me, Jenny, Cörly and Amanda!

Joel gav oss en flaska vodka när vi kom som vi gjorde allt för å häva i oss innan vi skulle vidare till lokalen, Dä gick bra. Man skulle kunna säga att jag hyperventilerade lite innan. Min käft går i ett när jag är sådär nervös. Stackars flickor!
När vi väl kom dit fick jag ångest å tänkte minsann inte gå in. Då blev jag lite sådär typiskt Elin-tjurig. Men sen tog jag ett steg å vips va jag inne. Huvvaligen.
Å vips igen fick that Fläään syn på mej. Jag tror aldrig jag har gjort en människa så chockad. Dä va rätt gött faktiskt. Dä tog minst en kvart innan han fattade att jag verkligen va där tror jag.

Jenny å Cöörly gick in i dimman rätt fort kan man säga. Dom fick åka hem vid 22 typ. Stackars dom. Men även dä där så utsåg jag Jenny till världens bästa människa. Jag vet inte riktigt var jag fick dä ifrån egentligen. Jag bara tyckte väl hon va bra. Kanske.
Jag råkade dra igång lite Håkan Hellström oxå. Inte bra. Tydligen.
Känsligt folk sådär på västkusten.

9 personer
som ska sova i samma lägenhet på golv, i soffor å på madrasser, dä kan bli lite tokigt. Speciellt när nåt håller dom andra vakna. Hrm,
Å när dä väl va tyst så kutade lilla HarryHamster runt runt i sitt hjul. Aah.

Dä va kul i alla fall. Vi är grymgrymma på små roadtrips!

Å taaack Joel för sprit å husrum! Strååålande!


FläniTheBänäni och Jooeel!

Publiken säger
Postat av: Anonym

:)du e för snäll du:)

2009-02-08 @ 21:59:53
Postat av: Amanda

Ja fan Joel tack tack för husrum o vänligheten. Tack tack ;)

Postat av: Anders 24 vårar

det sägs på stan att den där jenny tydligen är grym på att bädda ... det sägs också att det smaskades en hel del....

2009-02-09 @ 21:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback