Längsta på länge!

Hej på er! Nu är jag redo för å bli vän mä bloggen igen. Tror jag.
Min helg va i alla fall lugn, jag hostar ju lixom så fort jag råkar anstränga mej lite. I fredags hade jag å Jenny för-alla♥dag. Vi käkade tacos å vi tände ljus å kollade på lets dance å tryckte i oss godis å sånt. Väldigt onödigt kom vi på, men då va dä ju redan för sent.

I lördags va jag barnvakt åt mina små änglaungar. Jag å Milan tog mä dom på skivmässa nere på skolan, dä gick över förväntan faktiskt. Dom skötte sej.
Sen åkte vi hem å lagade mat till dom å kastade Adam i säng så utklassade jag han på Guitar Hero! I alla fall när jag spelade trummorna. Jag borde bli trummis!
Sen såklart va jag ju på kalas hos mr.lillebror oxå på eftermiddan!
På kvällen avskärmade jag mej här hemma mä min hosta å min pm. Kollade lite på melodifestivalen men jag har ingen som helst koll på hur dä gick.

I söndags var vi på Ikea i Linköping. Jag köpte typ ingenting av värde.
Jag ska ju till Stockholm imorrn, gäller å spara på sina få slantar lixom!
Man är inte välbetald som student.
Tacka vet jag Fredensborg-lönen. Hmm!

Publiken säger
Postat av: The Cat

Svar: Ja, eller hur!

Så länge de är bra fäster man sig som tusan!

Postat av: Daniel

låter gött juh :P

tacos is the shit!



en sida för att få fler besökare till sin blogg, funkar sjukt bra.

http://www.viraltrafik.se/?Daniel

2009-02-17 @ 14:46:11
URL: http://danielgame.blogg.se/
Postat av: Moniqa

Hoppas du får en supertrevlig tripp till Stockholm!! :-)

2009-02-17 @ 14:46:50
URL: http://moniqas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback