Lite energi kanske?

Träningen ikväll gick över förväntan. Jag va helt fylld mä energi å skuttade som om jag stod på en studsmatta. Jag va som värsta duracellkaninen!
Tur jag inte är sån jämt, då hade jag inte orkat mä mej själv.
På tisdag ska vi träna igen, här hemma i mitt vardagsrum.

Min mormor ringde förut..hon frågade hur dä va mä mej å sånt där å om jag verkligen hade råd å åka till Ullared. Jag sa nej, men att jag behöver rätt mycke grejjer.
Hoppas hon förstår den piken!
Sen sa hon "Ja, här uppe är allt som vanligt, vi strutter omkring du vet".
Jag vet inte va strutter omkring innebär faktiskt.
Jag måste fråga henne.

Jag ska i alla fall strutta i säng nu!




Gonatt mina skatter♥


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback