Sett på fejjan.

"Gerry har nyss svarat på frågan om han tror att Elin Kennmark
har använt sex för att göra karriär?"


Klart jag har, annars hade jag inte kunnat komma såhär långt i livet.
6 år som halvt arbetslös är inte många som klarar!

Vet ni en sak. Jag har ingen tid i världen å sitta här faktiskt.
Jag gör just nu allt på samma gång.
Jag bloggar, äter frukost, packar väskan, plattar håret å msnar.
Klockan tio ska jag va klar. Hujedamej!

Vi hörs i eftermiddag. Eller ättermidda som man säger här i småland!


Publiken säger
Postat av: Gerry

jag svarde ju ja! tot för givet

2009-02-08 @ 16:58:24
Postat av: Kotteby

Okejdå....

jag är tillbaka!



"Jag bloggar, äter frukost, packar väskan, plattar håret å msnar."



Det är ju helt grymt.

Ändra ditt personliga brev till företag:

"Gillar att ha många bollar i luften!"



Jag tror ingen annan använder den termen.

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback