Alkisen vägrar än!

Min alkisdator ni vet, den som jag sa aldrig skulle svika mej men som har gjort dä ändå. Jag försökte starta den idag.. jag tänkte lixom att den har fått vila i några veckor nu så den kanske ger mä sej.
Men icke! Den startar, slocknar, startar om, slocknar, startar om..å så håller den på!


Så långt startar den upp, man hinner se lite Ville. Sen är dä kört!
Tur jag har en ny liten pingla! Den är smidig som få!


Publiken säger
Postat av: Teres

Fin blogg :)

Postat av: Amanda

Haha fan vilken najs dator ;) så äntligen fick du vad du ville :)

2009-01-27 @ 20:06:45
URL: http://www.kreativaammie.blogspot.com
Postat av: Kotteby

Wow!

Ville Valo. Där gick du upp tio poäng i mina ögon. Har jag berättat för dig att jag har två heartagram-tatueringar? Har jag berättat för dig att min son heter, Ville?





=)







Ligga och siamesiska tvillingar????

Varför är jag inte förvånad över att just dom tankarna kommer från Elin.

=)

2009-01-28 @ 05:08:28
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Eva, Jim & Joel

Hej & tack för titten! Sjuuukt, jag är mamma! Haha.. allt är bra med oss, hur är det själv? :)

2009-01-28 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback