Braa mejsjälv!

Idag har jag faktiskt varit väldigt väldigt duktig. Jag har skrivit klart mitt arbete, dä va verkligen på tiden. Jag har hållt på hur länge som helst utan å ha fått nåt gjort. Men nu så, nu jävlar är dä utskrivet å jag ska aldrig mer tänka på turismens historia. Någonsin!
Jag har varit i Vimmerby oxå. Dragit en shoppingtur mä Jenny, jag köpte ett block, schampo, usb-minne och mat. Å en himla massa ögonskuggor för 49 kroner.
Ett sånt kap kan man ju inte missa även att man är en fattig stackare!

Va mer har jag gjort. Jag tyckte ju att jag har vatt så sjukt duktig. Hm.
Kanske inte då. Men lite i alla fall.

Å förresten. Jag va ju å tränade igår. Jag har träningsvärk idag. Rätt mycke oxå. Jag kände inte så mycke på morron men dä kommer krypande mer å mer. Jag är inte van å köra plankan å sånt där längre. Min kropp höll på å gå av! 
Men, dä är ju positivt å känna att jag lever!

Publiken säger
Postat av: PerNilla

Tack såå mycket =)



Hoppas du får en bra dag, kramis.

Postat av: Amanda

Hoppas att jag kan shoppa loss snart. Kanske blir vetlanda i helgen med familjen :D

2009-01-27 @ 20:09:28
URL: http://www.kreativaammie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback