Ge mej en bulle Mats!

"Nej du får inte lägga ner denna blogg, jag tycker att det är det bästa som hänt eller det enda sättet som jag har kontakt med småland nu förtiden. Tänk att du var med mig i Hagadal och badade för 18 årsedan? Men de kommer du väl inte ihåg, du blundade ju hela tiden. Hej hopp, Mats"

Shit..Mats..inte visste jag att du läste här! Men okej, jag ska försöka hålla den vid liv!
Dä gäller ju å hålla småländskan vid liv om inte annat.
För i den här bloggen skriver man på småländska. Å dä får man!
Jag kommer inte ihåg Hagadal, jag börjar ju bli gammal..däremot kommer jag ihåg när vi va i Danmark och allting låg "precis runt hörnet".

Och en sak till vill jag säga - - - > jag saknar dina bullar!

..å så undrar jag varför jag blundade..jag kanske hatade halvnakna människor..

Publiken säger
Postat av: Nea.

Snyggt rosa. :D Ääälskar rosa. :)

Postat av: Therese

Jag jobbar inte nu utan jag pluggar men kommer kanske i framtiden att jobba :) Vad kul med turismutbildning! Låter spännande :)

2009-01-24 @ 05:20:22
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Melissa

Vilken härlig blogg, ja, inte konstigt att du får sådana kommentarer då!

2009-01-24 @ 07:45:00
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback