If We Were One!

Ni som har läst den här bloggen länge vet att jag har en slags konstig anknytning till siamesiska tvillingar. När jag väl börjar tänka på dom så kan jag lixom inte sluta!
Idag var dä dags igen. Pga en kommentar jag skrev till
Kotteby!

Jag tänkte lixom att tänk om jag å Emma inte bara skulle va systrar. Utan systrar som satt ihop! Vi lever ju som hon kallar dä "väldigt olika liv".
Om vi skulle sitta ihop, jag undrar vem som skulle bestämma. Den som styr armarna skulle ju välja kläder. Skulle dä va hon skulle jag va vansinnig. Å skulle jag styra benen skulle jag dra mä henne på allt möjligt som hon verkligen inte vill gå på.
Å sen fattar jag inte riktigt dä där om man blir kär. Typ om jag står för känslorna, ska hon bara hänga där som ett fån på sidan då? Eller blir hon oxå kär i samma person?
Dä måste ju typ va den starkaste viljan som vinner. Eller dom starkaste benen.
Tänk om man skulle ha huvvena åt olika håll. Då ser man ju aldrig varann.
Kanske skönt om jag blir förbannad på henne.

Nej vafan! Nu slutar jag!


Publiken säger
Postat av: M E L I N D A

vilken underbart härlig rosa blogg :D

Postat av: Kalle

haha med dina dialektord skulle din blogg kunna hete den småländksa bloggen också ;)

dä mä!

2009-01-09 @ 22:15:42
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Hahahaha....

Man får ju helt sjuka idéer hela tiden. Om du super dig full. Får Emma köra hem? Enligt lagens mening alltså.



Och. Blir Emma bakfull dagen efter?



Om du får fängelse för ett brott.

Hur löser de det?





Jag kan hålla på till dödagar.

Hahaha....såå bra.

2009-01-11 @ 11:15:15
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback