Kids vs Plugg

Jag är barnvakt idag åt Ida å Adam. Jag tog mä mej datorn i tron om att jag kanske skulle kunna plugga lite. Dä har gått..sådäär!

Såhär bra för å va exakt:



Dä går faktiskt inte plugga mä en unge på varje knä. Tack å lov att jag är barnlös!


Publiken säger
Postat av: Anonym

Det blir skitbra med en ersättare för Emma =). Ett litet problem har dock uppstått - hälften av oss som ska dit är under 23 och enligt tidningsannonsen ska Pumpen ha öppet på fredagen med åldersgräns 18 och på lördagen med åldersgränsen 23! Alltså är dagen ändrad, tyvärr. Sabla skit. Men på fredagen alltså, om ni kan då! Emma kanske kan då istället förresten? Fråg'na. Så blir vi fleeera! Hugs

Postat av: Njorun

Tycker inte det ser ut som att du har allt för tråkigt ändå ;)

2009-01-25 @ 18:57:48
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Ungar.

Dessa underbara ungar!

=)



Erkänn nu att du älskar det.

Erkänn.







De simesiska har jag funderat kring lite.

Den behöver mer eftertanke innan publicering. För det är sjukt roligt. Och man kan göra huuuur mycket som helst. Precis som du påpekat.

=)

2009-01-25 @ 23:59:43
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback