När jag är som snyggast!

Gomorron hörrni!

Jag överlevde mördarbacken igår..för jag gick den inte. Smaart!
Vi va rätt slöa faktiskt..vi gick till mamma, å vi gick till pappa. Dä tar kanske en kvart.
Jag kände av lite stickningar i halsen igårkväll. Får jag en omgång till nu så tror jag att jag går under faktiskt. Jag orkar inte va sjuk mer nu. Dä bryter ner mej!

Nu äter jag frukost..rostade mackor å pepsi max! Bra skit!
..sista söndagen innan jag MÅSTE återgå till mitt normala nyttigliv igen..

Jag bjuder på en bild.
EgoElin när hon är som snyggast, kallar jag den!



Och ja, jag visar mej ute sådär. Jag bryr mej faktiskt inte!
..dä är ju kallt lixom..


Publiken säger
Postat av: Pernilla

Tack såå jätte mycket =)



Hoppas du får en bra söndag.

Postat av: Kotteby

Du har ganska roliga tävlingar och tokigheter för dig. Särskrivningstävlingar är ju skit bra och dunder kul.

2009-01-11 @ 11:16:34
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: t0tta

Ja, varför skulle man inte kunna gå ut så??

2009-01-11 @ 23:46:05
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback