Äsch!

Dä va inte alls kul å ha en lösenordskyddad blogg ens i tio minuter.
Jag ger upp dä där.

Pratade mä scenbyggar-Jimmy igår.

Jag: Men jag vill inte bo i tält.
Jimmy: Nä, inte jag mä!

(!) Inte jag HELLER. Heter det.
Lika sant som att dä heter ETT spann, flera spann.
Inte en spann, flera spänner!

..å ja, jag vet att det inte heter . Men dä skiter jag i..


Här är mitt vardagsrum. Jag bjuder på det.
Alkisdatorn står redo för plugg på soffan. Jag är typ aldrig redo.



Inte varje dag man blir bjuden på ett hemma-hos reportage bara sådär.
..nån gång kanske ni får se andra delar av mitt palats..

Publiken säger
Postat av: Pinna

tackar för hemma-hos reportaget, verkligen tjusigt:) jag ska absolut hälsa den lilla snäckan och tacka för senast från både dej å mej!

Postat av: Pinna

gör han? då känner jag att jag ska dit! å du, den där scenbyggar-jimmy låter som en man att lägga vantarna på! jag vill också vakta håkans barn!!

2009-07-29 @ 11:24:02
URL: http://pinnacolada.blogg.se/
Postat av: Malin

flera spannar.. :P

2009-07-29 @ 19:09:22
Postat av: Fredde

Soffan ser skön ut måste jag säga. För övrigt så har jag åter blivit en trogen läsare nu när jag lagt till dig.



En spann med vatten!

2009-07-29 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback