Det luktar skunk!

Jag tvättar idag. Mina festivalkläder. Igår som först packade jag upp dom. När man har varit blöt, gått i lera och sen slängt ner kläderna i en plastpåse bara..då är det inte vidare mysigt å packa upp dom. Det luktar inte sådär överdrivet gott. Så nu är det 60 grader som gäller. På allt.

Annars har jag inte många planer för dagen än. Jag antar att det blir en sväng ner till festivalområdet ikväll. Skönt häng där.

Jag har haft manligt sällskap i lägenheten inatt. I form av Kristins hund. Han är så trött på min katt, hon springer efter han var han än går å leker mä svansen å slickar han i öronen å river han på nosen. Han vänder på sej å hon glider runt. Stackarn. Han längtar nog hem!


Låt Rambo vaaa!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback