EMD på mitt jobb!

Natten till igår bodde pöjjkarna i EMD på mitt jobb. I sviterna såklart..förutom Danny som fick ta dä som blev över. Dä rummet det spökar på. Hoppas han inte va rädd.
Dä va han nog inte, han hade roat sej mä å fylla i gästenkäten.
Han gillade lugnet. Och personalen. Alltså mej!
Tack Danny!

En av städerskorna hade råkat gå in till snygg-Erik när han fortfarande låg å sov. Ajaj. Jag tror dä va mä flit. Jag hade lätt gjort det med flit istället för av misstag.

Svenne å Lotta bodde där oxå.
Men dom är ju inte så kul lixom..kändistätt at Fredensborgs Herrgård!

Nu ska jag strax bege mej till Lysekil å inte komma hem på en månad!
FAN VA SKÖNT!

Publiken säger
Postat av: Anonym

borde inte du ha tystnadsplikt om sånt egentligen..? ;)

2009-07-31 @ 14:07:14
Postat av: Pinna

AHHH jag vill också gå in till snyggerik när han sover med flit!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback