En tisdag sådär på tu man hand.

Igår jobbade jag sista passet inför metallica. Såklart höll jag mej till Peter. Min Lasse-vän. Eller, han tar mä mej på grejjer som jag egentligen inte behövs på. Bara för jag ska få glida lite å knappt behöva jobba. .Jag hänger mä å letar sladdar som jag inte vet hur dom ser ut å sådär typ. Sen står jag mest å låter käften gå i ett när han kopplar ihop allt shit. Jag har bland annat beklagat mej över att jag har tappat alla mina Winnerbäcks skivor. Underförstått betyder det "ge mej nya på lördag". Hoppas han fatter! Han vet rätt mycke, han följer min följetong just nu..den som ni inte vet nåt om. Hoho.
Han är den som har varit mä från början.

Nu har han åkt hem å vi kör messkontakt istället:

"Du ska få veta händelseförloppet. Dock inte i detalj"

"Jag väntar med spänning..och jag SKA veta alla detaljer"

"Okej chefen"

Han har fått veta idag. Men inte alla detaljer!

Dä va nämligen såhääär att jag å Curly drog ett party igår..med dom vi jobbade med på dagen..anders, fredrik, mattias, petter å starlight-pöjjkarna.
Spontant som fan. Så spontant att jag har sovit i tält å Curly i lastbil.
Hoppsan Tjosan!

Dä går bra nu Curly!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback